lundi 21 novembre 2011

Petit coussin long déco armoire


Un coussin simplement pour décorer la porte d'une armoire ;)
Un coixí simplement per a decorar la porta d'un armari ;)
Un cojín para decorar la puerta de un armario ;)
A cushion to decore the door of a wardrobe  ;)

7 commentaires:

pitavola a dit…

Aiiiiiii! que no puc deixar comentaris, amargadeta estic a veure si ara tinc sort.
Original la teva manera de decorar armaris i ara de cara a l'hivern també pot anar bé per les portes

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Moltes gràcies Pitavola! A finals de setmana em retrobareu pels vostres blogs ;) Molts petons!

KREACRAFT (Aida) a dit…

Renoi! Doncs m’agrada com queda, quin toc més original! I estic d’acord amb la Pitavola també per les portes.

Una abraçada Sylvie :)

Cristina-Tejiendo las Horas a dit…

Hola cariño...donde andas???? El otro dia no pude comentar, y no publicas desdes hace un par de dias!!! Espero que te encuentres bien...dime algo!!!
Besos.

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Cristina cariño, pronto regreso. Gracias por preocuparte por mi amiga. Besos ;)

Aurora a dit…

Estoy de acuerdo en que te puede ir bien para la puerta, y mientras tanto en el armario queda perfecto. Bss

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Muchas gracias Aurora, si,si a tener en cuenta también en la puerta ;) Gracias por vuestros comentarios y aportaciones amigas Bss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...