lundi 11 avril 2011

De bouteille lessive à porte-boucles d'oreille



Avec les nouvelles boucles d'oreille, il me fallait bien inventer, créer, fabriquer un porte-boucles d'oreille ipso facto. J'ai pris donc la bouteille de lessive, j'y ai fait des trous, je l'ai décoré et je l'adore! C'est très pratique et beau!

Amb les noves arracades, em calia inventar, crear un porta-arracades ipso facto. Vaig agafar doncs el pot de detergent de la roba, uns forats, decorada i l'adoro! És molt pràctic i maco! 

Con los nuevos pendientes, necesitaba inventarme ipso facto un expositor de pendientes. He utilizado un bote de detergente de ropa, he hecho unos agujeros, lo he decorado y lo adoro. Es muy práctico y bello!

With the new earrings I needed to create an earrings hanger. I've used the box from a cloth soap, I've done some holes, I've decorate it and ta da. I love it. So useful and nice! 





7 commentaires:

CREATIVE KHADIJA a dit…

wonderful idea..you can see two interesting hanger ideas at my blog,,i hope you will enjoy those

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Nice to meet you Khadija! Thanks! Nice hanger ideas at your blog. Thanks for sharing them with me!

pitavola a dit…

Reina tens un bloc de lo més internacional! ho he entés res de res peró segur que està d'acord amb mi que és original, pràctic i bonic.
Ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Gràcies Pitavola! Tots els països són benvinguts! Ja saps que sempre em tindràs de traductora ;) Ha dit que la idea és maravellosa i ens proposa dos penjadors d'arracades o d'accessoris del cabell fets amb bandejes alimentàries de porespan adornades ;) Ptns

Tupilandia a dit…

Muchas gracias

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Gracias a ti Tupilandia por tu visita y por enlazar al expositor que os propongo Besos

PC a dit…

You are really a very genius crafter! Love this idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...