mardi 29 mars 2011

De gilet appliqué en crochet à chal écharpe


 Je vous sais toutes très sensibles au crochet comme moi. 
Le crochet m'évoque toujours de bonnes sensations et
même si j'ai toujours adoré ce gilet avec l'appliqué en crochet 
acheté un bon jour au marché 
j'ai décidé de rendre l'appliqué encore
plus en beauté en faisant de lui un chal-écharpe.
Je crois que le gilet avant, le chal-écharpe après peuvent bien vous donner de très bonnes idées 
pour vos merveilleux travaux en crochet que je vois faits par vous.

Sé que totes sou molt sensibles al ganxet com jo mateixa.
El ganxet sempre m'evoca sensacions molt bones.
I tot i que sempre m'ha agradat aquest jersei-jaqueta amb l'aplicació en ganxet
que vaig comprar un bon dia al mercat
he decidit donar a l'aplicació de ganxet més protagonisme que ben maca que és 
així que amb tisores i paciència l'he deslligat del jersei, 
he unit cada costat i n'ha quedat aquest xal-bufanda que veieu.
Tant la jaqueta abans com ara en xal poden donar-vos molt bones idees 
per als maravellosos treballs en ganxet que veig fets per vosaltres.
que just s'ha inscrit al blog GRÀCIES! o tots els treballs de la meva estimada amiga Ale.


6 commentaires:

Beatriz y Claudia a dit…

Hola Sylvie, muchas gracias por tu visita y comentario.
Un gran saludo desde Uruguay.

pitavola a dit…

Tinc uns problemes amb aquesta màquina!!
últim intent per deixar te comentari! i aixó que ja m'ha tallat el rotllo jaja.
M'ha agradat molt a mi no se m'hagués passat del cap. Bravo!
Ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Hola Beatriz y Claudia, besos!
Hola Pitavola, estic fent pensades per a dos jerseis més, un que se m'ha quedat curt, el desfaré per a fer coses amb la llana, l'altre que ha quedat petit vull provar de nou lo de afieltrar la llana que la primera vegada el que va sortir es va convertir en els cabells dels ninos fets amb mitjons ;)À suivre jejej Ptns

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison a dit…

Ah també he fet una altra cosa anar a recollir més llavors d'auró per fer-ne noves manualitats abans que la pluja d'aquests dies no les desfaci. El terra n'estava ben farcit!
La meva recollida de llavors del terra ha deixat més d'algun vianant ben encuriosit. Què fa, què cull del terra, per a què les vol? jeje

Maite - vitoma a dit…

Me gusta.
Bss.

Ale a dit…

:DDD ahhh ¡¡ pero que lindo silvie!!! :D jaja.. si,, veo muchas florcitas en tu mapa :DDD felicidades por ello :DDD,, besos grandes y .. por supuesto,, siempre te te tengo prente.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...